شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

دانلود اهنگ جدید اشوان

متن آهنگ جدید اشوان به نام دارم عاشق میشم :

قبل اون این زندگی برای من هیچ حرف تازه ای نداشت
وقتی عاشقی محال هیچکسی بیاد تو قلب تو بشینه جاش
اون حرف زدناش طرز نگاش پشت در صدای پاش
ما رازمون هیچوقت نمیشه فاش
تا تهش بمونه کاش
ای وای دارم عاشق میشم انگار
چشات چه کاری دستم داد
که بردم همه رو از یاد ای داد بیداد
ای وای دارم عاشق میشم انگا
ر چشات چه کاری دستم داد
که بردم همه رو از یاد ای داد بیداد
♫♫♫♫♫♫

دانلود با کیفیت 128 ساز 3.3MB
از اینجا  دانلود کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلی 1397/01/07 ساعت 23:19

سلام
فاطمه جان میشه اون عکس پروانه رو همون موس بزاری
من کلی تلاش کردم تا این صفحه بازشد
البته اگر دوست داری
فاطمه شما چند تا وبلاگ داری این وبلاگ بارونی برای شما نیست؟
اسایش که خودتی

ولی بعضیاشو که فکر میکنم شمایید و حرف میزنم از صحبتشون متوجه میشم شما نیستید

کدوم پروانه عزیزم من متوجه نمیشم؟
و من دوتا وبلاگ دارم یکی این و یکی رد پای شعر که لینکش تو این وبلاگ هست توی روزانه ها و وبلاگ بارونی مال من نیست مال خودشه که اونم دوتا وبلاگ داره یکی سفره دل و یکی لبریز. ازماه که گروهیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد