شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

مسابقه دیروزم

دیروز معاونمون بردمون مسابقه مشاعره منم جو گرفتم بهاشون رفتم تازه توی آژانس بودیم که فهمیدم چه اشتباهی کردم ولی خو غصه چه فایده داره ؟ معاونمون گفت تا زنگ آخر بر میگردیم ولی خو تا 12موندیم بدک نبود .سرگرم کننده بود . منم اول شدم تو مشاعره اصلا سالونو ترکوندم اولش از داورا پرسیدم میتونم از شعرای خودم استفاده کنم؟ولی راستش می خواستم پز شاعر بودنم رو بدم وگر نه فرق شعرای خودم با بغیه شعرا زیاد مشخص نیس گفتن اول با شعرای خودت شروع کن منم یه بیت خوندم همه سالن ترکید دومین بیت رو که وسطای مسابقه خواستن بخونم خوندم و همه سالن داد کشید همه داشتن داد میکشیدن که داورا دست زدن بغیه مسابقه هم شعرام مال خودم نبود ولی خیلی خوب خوندم همه رو هم بلد بودم تا آخر مسابقه بیت سوم رو از خودم خوندم که از قبلیا بهتر بود این رو که گفتم همه واسه 5ثانیه سکوت کردن بعد دوباره هوار و دس زدن بعدم داور گفتن همه خوب بودن بعد اشاره کرد به من و. گفت ولی ایشون یه چیز دیگست .. هیچی بعدشم برنگشتم مدرسه و رسوندنم سر. خیابون و برگشتم خونه تازه نمی دونستم دیروز مسابقه هست همین که رفتم مدرس گفتن میای منم گفتم اره و. رفتم شانس...ولی خو یه تنوعی بود واسه خودش دیگه سرتونو درد نیارم خدا حافظ
نظرات 3 + ارسال نظر
لیلی 1396/12/08 ساعت 08:20

حالا من تا دلت بخواد میتونم در مشاعره ترانه بخونم
منم توی کلاس دانشگاه شدم اول
چقدرم با احساس میخوندم خخخ
چقدر برام دست زدن

پس تو هم اهل دلی ...خیلی هم عالی

kata 1396/12/09 ساعت 21:44 http://kata.samenblog.com

وااااااااااااااای اول شدی؟
بهههههههههههههه مباررررررررررررررررررکه وااااااااااایی چرا همه دارن اولدوم میشن این روزا
شاعر کی بودی تو؟

انجوریاس دیگه ...شاعرم هستیم
مرسی عزیزم ایشالا اول شدن خودتم ببینیم

kata 1396/12/09 ساعت 21:45 http://kata.samenblog.com

عاقا شعراتم بزار بخونیم:(

اگه الان تو اینترنت نشرشون بدم بعدا که خواستم چاپ کنم برام دردسر میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد