شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

باز هم ...

فردا دوباره آزمون دارم
این بار دیگه از خودم انتظار ندارم ترازم بیاد بالا
اومد اومد نیومد به دررررررررررک
اصلا بمونم سال دیگه برام بهتره
هدف دیگه ای از کنکور دادن دارم بجز دانشگاه رفتن
همه چیز. که دانشگاه رفتن نیست
نفس مبارزه مهمه حالا نتیجه نمیگم مهم نیست ولی خوب همه چیز هم نیست
پارسال خیلی تحرکم زیاد بود
پیاده روی وزنه زدن دویدن، مرتب استخر رفتن ...
امسال یکدفعه ای یه جا نشین شدم واسه کنکور
همه استخونام داغون شده پامو تکون میدم صدای ترق تروق استخونام بلند میشه عصب پام هم میگیره یه دفه پام فلج میشه اصلا یه وضعی
دوستام گفتن برو دکتر ولی برم دکتر چیکار ؟فوقش بنویسه برو فیزیوتراپی یا این که اصلا باید جراحی شه مگه کنکور میزاره ؟؟
فردا زود پاشم که بتونم حتما پیاده برم علوی
شب به خیر دوستان
نظرات 1 + ارسال نظر
احسان 1396/12/04 ساعت 18:44

سلام. چطور بود آزمون؟

خخحخخخ 100تا پسرفت کردم
4900خخخخخ
آب بردتم خخخخخ
خخخخخ تلخ من از گریه غم انگیز تر است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد