شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

عمو زنجیر باف

دانلود آهنگ جدید چاوشی به نام عمو زنجیر باف

فقط اینجای آهنگو خوب دقت کنید
قشنگ برید تو عمق فاجعه
 

تازه داشتم میفهمیدم که فهم من چقدر کمه
اتم تو دنیای خودش حریف صد تا رستمه
گفتی ببند چشماتو وقت رفتنه
انجیر میخواد دنیا بیاد آهن و فسفرش کمه
عمو زنجیر باف زنجیرتو بنازم چشم من و انجیرتو بنازم
عمو زنجیر باف زنجیرتو بنازم چشم من و انجیرتو بنازم

بابا خواننده هامون دیگه زدن به سیم آخر...
خیلی آهنگش باحاله گوش بدین حتما
 

از اینجا  دانلود کنید
نظرات 4 + ارسال نظر
E:M 1396/10/30 ساعت 20:43

بسی جالب...

قبلا فقط مینوشتیE الان چرا مینویسیE:M ؟

لیلی 1396/10/30 ساعت 20:50

تتلو هم گوش میدید؟
از شما بعید نیست خخخ

تا حالا نشنیدم اهنگاشو
نمی دونم چرا مقایسه میکنن این دو تا رو جدیدا
کسی با چاوشی قابل مقایسه نیست

لیلی 1396/11/01 ساعت 08:42

از صدای محسن چاووشی خوشتون میاد عایا؟؟؟
من اهنگ چه خوبه همیشه ما با هم باشیمشو دوست میدارم

عاشق صداشم خیلی صداش خوبه سلطان صدای ایران
از بین همه آهنگاشم خوشم از پروانه ها میاد اینی هم که گفتی رو شنیدم اره قشنگه چه خوبه همیشع ما باهم باشیم من و تو دشمن درد و غم باشیم...

E:M 1396/11/01 ساعت 18:32 http://bbaroonii.blogfa.com/

چون تو وبلاگ اسمم E:M هستش...

بگی E من میشناسمت خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد