شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

دبیران گرامی شیمی

قبل از امتحانات دی معلم شیمیم توی مدرسه بهم گفت
خانوم گفته باشم من بهت مستمر نمیدم باید خودت یه دهی بگیری قبول شی ها
منم گفتم من نیازی ندارم به مستمر تو ...
خلاصه خیلی بهم برخورد البته این همون معلمی نیست که قبلا راجع بهش نوشتم .
خلاصه منم از حرص خیلی شیمی خوندم
چند روز پیش ازش پرسیدم خانوم قبول شدم
گفت الا و بلا تو تقلب کردی هر چی هم گفتم قبول نکرد گفت قسم بخور
منم گفتم به گردنم قسم تقلب نکردم البته به گویش خودمون گفتم خیلی با نمک شد
هیچی دیگه کلاس منفجر شد
بعدم بهم گفت تو اصلا گیجی چطور تونستی امتحان نوزده و نیم ببری منم گفتم من گیج نیستم تقصیر تو هست که من از سال دوم تا الان نمی تونم شیمی یاد بگیرم بعدشم تو با چشمای خودت دیدی من تقلب کردم که تهمت میزنی
خلاصه زنده زنده خوردم معلمو بی خود کرده به من میگه گیج
ای ابالفضل علمدار نسل هر چی معلم شیمی روی کره زمینه رو منقرض بگردان الهی آمین
نظرات 3 + ارسال نظر

با این دعا اخرت کاملا موافق بودم...
معلوممون یه امتحان ازمون گرفت دهنمون ......شد...

امتحان میگرن بگیرن حد اقل فحش ندن

لیلی 1396/10/30 ساعت 18:56

خخخخ
یادش بخیر منم شیمی خوندم
سر کلاس زیست همیشه خنده به پا بود مخصوصا ماهایی که ته کلاس مینشستیم

اره

E:M 1396/10/30 ساعت 20:42 http://bbaroonii.blogfa.com/

آره والا...

ولی من معلم شیمیم رو خیلی دوست دارم...

الله یارت...

از هرچی معلم شیمیه بدم میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد