شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

دبیر لعنتی...

خدا لعنت کنه اون آدمایی رو که از متلک زدن به دیگران لزت می برن
خو بگو حسینی لعنتی حالا من یه اشتباهی کردم تو باید شرف منو جلوی چهل نفر آدم ببری واقعا خدا ازت نگذره دبیر بیشعور
خیلی حالم بده اصلا ...جلوی اون همه آدم ...
خیلی خریت کردم که همون جا نکوبیدم تو دهنش
یک روز از عمرم مونده باشه باید تلافی کنم آخه واسه یه سوال مسخره...
بالا خره امتحانات دی تموم شد خدارو شکر ولی خو من اصلا حس خوبی ندارم ینی امروز اساسا روز من نبود خیلی بهم بد گذشت
دیشب ساعت سه و نیم یا چهار. بود خوابیدم الانم سرم داره گیج میره ولی خو یک سامورایی هرگز نمی خوابد
جمعه آزمون دارم باید فردا و پس فردا یه عالمه تست بزنم شاید این دفه یه کم بیشتر اومدم وگر نه با این وضع امسال امیدی بهم نیست
هه تازه این دبیره طوری منو سنگ رو یخ کرد که وقتی نیم ساعت بعد یه عطسه کردم همه کلاس شروع کردن به مسخره کردنم آخه بیشعورا عطسه مگه خنده داره اون قیافه عمه شماست که خنده داره...خیلی ناراحت شدم تازه یکیشون بهم گفت عافیت باشه منم جوابشو ندادم
واقعا نمیدونم بعضی ها با متلک گفتن و تحقی. بقیه می خوان به کجا برسن روانی های اختلال شخصیتی...
بی خیال بابا سرتون رو درد اوردم دیگه
خداحافظ
نظرات 5 + ارسال نظر
لیلی 1396/10/20 ساعت 07:53

فاطمه جونم چرا ناراحتی
ولشون کن
مواظب خودت باش
ادمها چون خودشون احساس حقارت دارن به دیگران متلک میگن تا این حس در خودشون پنهان کنن
بزار انقدر مرز بندی کنند

اره واقعا

kata 1396/10/20 ساعت 20:47 http://chapol.blogsky.com

هه چی شده تو این دنیا اعصاب و سلامتیت از همه چی مهم تره نزار دیگران رو اینا تاثیر بزارن:( بقیه کوتاهند میخوان اونایی که بلندرم کوتاه کنن از خودشون کوچیک تر شن خودتو ناراحت نکن :(

روم تاثیر نداشته ولی شدیدا به فکر انتقامم

بارونی 1396/10/21 ساعت 10:29

سلام چرا خبر دارم چند روز پیش تلفنی باهاش حرف زدم...
امروز هم چند تا کامنت ازش تایید کردم...
چطور؟؟؟
چرا نگرانشی؟؟؟

نیستش...سمت ما نمیاد
نگرانش شدم

E 1396/10/21 ساعت 14:21

بیخیاله همچین آدمایی بابا...

از این به بعد درسام سنگینه نمیتونم زیاد سر بزنم ببخشید دوستم...

اشکال نداره عزیزم موفق باشی

بارونی 1396/10/21 ساعت 18:00

گناه داره دوستم...
یکی از اخلاقای گندش همینه دیگه ،دوستاشتنی ترش میکنه...
حتما داره خر خونی میکنه...
ناراحت نباش...

خدا کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد