شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

:-)

نظرات 6 + ارسال نظر
لیلی 1396/10/18 ساعت 18:32

فاطمه جان حالت خوبه؟؟؟
گمونم غمگینی
چرا غمگینی؟
اگه عکس بارون چتر گذاشتی؟
درست تموم شد؟
بی معرفت به سایت منم سر بزن
قول میدم همش بخندونمت
بیا
فاطمه بیا بیا اگر نیای من میام هااااااااا

این عکسه رو دیدم خوشم اومد ازش واسه قشنگی گذاشتم وگر نه حالم خوبه امروز آخرین امتحانم رو دادم راستی اگه قابل دونستی آدرس سایتتو بده تا بیام

لیلی 1396/10/19 ساعت 14:55

فاطمه یه عوضی بهم پیام های ناجور داده
ناراحت شدم گریه کردم
تا حالا شده فقط دنبال یک همصحبت باشی اونوقت گیر همچین ادمای گرگ صفتی بیفتی من یبار اینجور شدم
نمیدونم از هرچی ارتباط
ارتباطی که قرار بود باهاش به خدا برسی ولی توی قعر جهنم رفتی بدم میاد

یعنی دوست دارم به پاک ترین شکل ممکنش باشه

به این مشکل به چشم یه فرصت نگاه کن
یه فرصت واسه این که یاد بگیری به هر کسی نباید اجازه نزدیک شدن داد

لیلی 1396/10/19 ساعت 16:55

چقدر دوست دارم نماز بخونم
ولی به خودم عهد کردم هر وقت قرصام قطع شد نماز میخونم
اصلا نمازی که با قرص باشه به دلم نمیچسبه
یعنی یه روز من نماز خون میشم ؟؟؟

نمازی که شرطی باشه چه ارزشی داره
نماز باید قربت الی الله باشه نه قربت الی قرص

لیلی 1396/10/19 ساعت 21:52

خلاصه بهمون نچسبید همچین نمازی

انشاءالله که توی بهشت نطیجه ش بهت بچسبه

لیلی 1396/10/19 ساعت 21:58 http://ltahlil.blogsky.com/

فاطمه جان خوبی؟؟
چقدر دیر به دیر جواب میدی عزیز
من مشتاقم تا صحبت های شما رو بخونم

اشتیاق شما موجب افتخار ماست لیلا جان

E 1396/10/21 ساعت 14:22

فاطمه برای منو بارونی دعا کن....

خدا یا این دوستای ما رو موفق کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد