شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

خواب زده



دانلود رمان خواب زده 


ژانر :معمایی،عاشقانه واجتماعی داره والبته شاید کمی سیاسی.

 

 حجم: ۱.۲ مگابایت

 فرمت: Jar

 دانلود با لینک مستقیم

 

 حجم: ۱.۱ مگابایت

 فرمت: Apk

 دانلود با لینک مستقیم

 

 حجم: ۷۰۶ کیلوبایت

 فرمت: Epub

 دانلود با لینک مستقیم



خیلی رمان قشنگیه پیشنهاد میکنم بخونید 


نظرات 4 + ارسال نظر
E 1396/10/09 ساعت 12:00

لیلی 1396/10/09 ساعت 16:29

چرا فیلتر؟؟

فیلتره؟نه بابا

لیلی 1396/10/09 ساعت 16:51

گوشه ای از کتاب خوندم
اصلا نمیتونم از این کتابا بخونم
قلبم درد میگیره
نفسم بالا نمیاد
یادمه نوجوان بودم فکر کنم کتاب بچه های افتاب بود گرفتم هر شب میخوندم
انقدر من گریه می کردم
دیگه نخوندمش
مردم توی غم میبینم ناراحت میشم

وای چقدر دل نازکی تو

لیلی 1396/10/18 ساعت 18:46

اره واااااااااآی خخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد