شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

هیچی

امروز کلا حس درس خوندن نداشتم
فردا امتحان زبان داریم
احتمال این که قبول شم هست ولی کم است این که نمره خوب بیارم که هیچ
ولی خو شاید مستمر کمکم کنه که اونم اینقدر غیبت دارم که بهم صفر هم نمیدن
الانم ساعت دو شبه درس که نمی خونم فقط موندم زیر پتو رمان میخونم
بگیر بخواب بابا فردا صبح واسه پنج دقیقه خواب بیشتر میمیری
اصلا خدایی جمعه روز مزخرفیه
امتحان فردا که داغون...
این ترم به خدا چنان امتحانا رو سخت کردن ینی امتحان نهایی و کنکور رو گذاشتن تو جیب چپ
پارسال معدل واسم مهم بود ولی این ترم فقط قبول شم بسه ...ولی خوبیش اینه امسال دیگه از شر مدرسه راحت میشم نه؟
شب به خیر

یا حق

______________________________________________________


الان دارم از امتحان میام بدک نبود 

تازه معلم زبانم رو تو خیابون دیدم بهم گفت چون زیاد غیبت داشتی و به کلاسم احترام! نزاشتی سه نمره از مستمرت کم کردم با اون نمرات خرابی که خودت داشتی...انتظار داشت بهش عجز و التماس کنم ولی من بهش  گفتم زیاد مهم نیست.آخیششش دلم خنک شد...


نظرات 5 + ارسال نظر
تایپیست 1396/10/09 ساعت 08:40 https://www.typemype.ir

سلام
وب خوب و زیبایی دارید.
با آرزوی موفقیت.

ممنونم نظر لطف شماست

E 1396/10/09 ساعت 10:47

فاطمه جان یعنی چی حوصله درس خوندن ندارم به این فکر کن اگه نخونی این همه زحمتی که تا حال کشیدی به فنا میره...
میدونم شرایط سخته ولی این چند ماه رو خوب بخون به امید خدا وقتی نتایجش بیاد میبینی این همه زحمت الکی نبوده...

موفق باشی دوستم...
الله یارت...

عزیزم اون روز حوصله نداشتم کلی که نگفتم

لیلی 1396/10/09 ساعت 16:12

وای منم امتحان دارم
امروز رفتم ببینم تاریخ امتحانا کیه ارور داد
حالا فردا یا زنگ میزنم یا باید برم

E 1396/10/11 ساعت 10:24

منم کلی نگفتم...

خخخخخ

لیلی 1396/10/18 ساعت 18:48

امان از امتحانننننننن
خخخخ

امروز اخریشو دادم آخیش تموم شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد