شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

منو دریاب

دانلود آهنگ جدید اشوان بنام منو دریاب با بالاترین کیفیت

Download New Music Ashvan – Mano Daryab

شعر و موزیک: اشوان , تنظیم: سعید شمس , میکس و مستر: رضا پور رضوی

برای دانلود اینجا کلیک کنید


قسمتی از متن آهنگ:


یاد توئه دیوونه کردم باز این رابطه جنگه همش دعواس
خسته شدیم از بس زدیم فریاد برگرد یه کاری کن منو دریاب
برگرد منو دریاب که آشوبم این مشکلات تقصیر من بودن
برگرد منو دریاب منه ساده اونی که از چشم تو افتاده
کی مثل من موهاتو میبافه شبا آروم بشی
من نباشم درد و دلهاتو میگی آروم به کی
هی بدی دیدم ازت اما نیاوردم به روت
خودخوری کردم همش تا که نریزه آبروت
کی مثل من موهاتو میبافه شبا آروم بشی
من نباشم درد و دلهاتو میگی آروم به کی
هی بدی دیدم ازت اما نیاوردم به روت
خودخوری کردم همش تا که نریزه آبروت...

نظرات 1 + ارسال نظر
E 1396/09/03 ساعت 16:22

قشنگه...

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد