شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

رفیق

نظرات 3 + ارسال نظر
E 1396/09/03 ساعت 16:18

ررررففففییییق
.
.
.
.
خیلی

باحالی

چیه نکنه فکر کردی میخوام فحش بدم
نه
چیه خو دارم رفیقمو صدا میزنم چون رفیقم عشقه عشق از همینجا تقدیم به رفیقم بارونی جووووووووونم...

دوستت خیلی وقته آپ نکرده
خبر داری ازش؟

E 1396/09/04 ساعت 18:18

آره که دارم خوبشم دارم

بارونی جونم یه چند وقته سرش شلوغه و نمیتونه سر بزنه ولی قول داده به زودی بیاد...

شما هم برو وبشو بترکون تا وقتی اومد خوشحال بشه..

بارونی جونممممممممم آی لاویو

عفی جون راستی میدونی ستاره های وبلاگ منم می ترکه ؟اینقدر قشنگه ...
و همچنین آرزو دارم همه دوستای خوب دنیا همیشه با هم باشن و سلامت

خوشحالم که دوستی به خوبی عفی جونم دارم...
خاک زیر پاتم رفیق...

ناااازی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد