شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

آزمون امروزم

امروز رفتم خیر سرم آزمون بدم 

جوری دل روده ام, پیچید به هم 

نزدیک بود بمیرم 

کلاسمون هم طبقه چهارم بود سه بار حالم به هم خورد مجبور شدم سه بار برم بالا و بیام پایین 

ینی علاوه بر معده و روده کبد و پانکراس  یه دونه از کلیه هام هم اومد بالا هیچی دیگه وسط آزمون برگم رو دادم زنگ زدم آژانس و برگشتم 

اینا به درک... چه قدر درس خونده بودم واسه این آزمون 

ینی سوالاش مفت و مجانی...۴۵۰۰بیام هنر کردم 

فقط یه بار عین آدم درس خوندم ها... هی روزگاررر...روزگار بی...روزگار گ...

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان 1396/08/19 ساعت 16:14 http://filesshop.blogsky.com

من هر آزمون فقط همون ۴ ساعت نفخ داشتم بعدش خود به خود درست میشد! پدرمو در میاورد لامصب. آدم معذب میشد.

من آنفولانزا گرفتم دارم می میرم
چی میگی برادر من

E 1396/08/19 ساعت 16:32

الان خوبی؟؟

اینقدر جوش نزن آزمون بعدی جبران کن

۴۳۰۰شدم با اجازه
چقدر خوندم....

E 1396/08/19 ساعت 19:12

انشاءالله آزمون بعد خیلی خوب جبران میکنی...

مگه نه؟؟

جوری نا امید شدم که دیگه نمی تونم درست درس بخونم
خواهرم میگه تو که امتحان ندادی فقط حاظری زدی
ولی خو من کامل روحیه ام رو باختم

E 1396/08/20 ساعت 19:06

اگه بخوای به خاطر خراب کردن یه آزمون روحیتو ببازی که هیچی..

ناامید نشو و از خدا بخوای بهت کمک کنه...

یا الله مدد...

ای جاااااااان
بریم شیش هزارو درو کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد