شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

کجایی

یه پاییز زردو

زمستون سردو

یه کلاس تنگو

یه درس مشنگو

غم جمعه عصرو

مشقا مونده رو دستو

یه دنیا سوالو

رو دستم گذاشتی

کتابی دروغو

تکالیف بوقو

یه درس عمیقو

یه هفته دریغو

یه مغز مریضو

یه کوییز ریزو

یه دنیا محالو

تو سینم گذاشتی

تابستون کجایی؟دقیقا کجایی؟

کجایی تو بی من، تو بی من کجایی؟

تعطیلات کجایی؟دقیقا کجایی؟

کجایی تو بی من، تو بی من کجایی؟

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1396/07/22 ساعت 19:13

تابستون کجایی؟دقیقا کجایی؟
کجایی تو بی من، تو بی من کجایی؟
تعطیلات کجایی؟دقیقا کجایی؟
کجایی تو بی من، تو بی من کجایی؟


اخییییییییییییییییی معلومه خیلی فشار روته
بپر وبم روحت تازه شه

نیااااام بهتره بتر دلم میگیره

Faranak 1396/07/29 ساعت 15:20 http://Dokhi96.blogsky.com

کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد