شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

من پونزده دقیقه ی دیگه تغریبا میمیرم من تا پونزده دقیقه دیگه میمیرم ایندفه دیگه کارم تمومه میدونم میدونم چه قدر زود میره جلو این ساعت لعنتی وایسا سیزده دقیقه دوازده دقیقه ...حالم خوب نیست چیزی نمونده یازده دقیقه دیگه ده دقیقه تاحالا ندیدم ساعت ایقدر تند بره جلو ده دقیقه مونده نه دقیقه بیای و بخندی تا باز خنده هات رو ...به تو به تو ..هشت دقیقه مونده تو رو خدا نزار ...الهی همیشه کنار...هفت دقیقه ...تاحالا اما خیلی ...شیش دقیقه .نه .چسب چسب چسب پنج دقیقه ...چهار دقیقه دیگه.باکی حرف میزنی .به درک..سه دقیقه اما ...بسه دیگه ...دو دقیقه مونده ..من چه مرگمه ؟ یک دقیقه نه نه نه نه نه نه ...تموم شد دیگه تموم شد تموم تموم این یادم میمونه تا ابد یادم میمونه این یکی از بد ترین لحظه هام بود
نظرات 3 + ارسال نظر
E 1396/07/01 ساعت 17:36

هان؟؟؟؟

حق میدم متوجه نشی
حالم خوب نبود هزیان روحی روانی گفتم

E 1396/07/02 ساعت 20:48

این دلیل نمیشه که تا حالت بد بشه این حرفا رو بزنی.
تو هنوز جوونی و گفتن این حرفا ...
وقتی حالت بده سعی کن یه جوری خوبش کنی نه اینکه از این حرفا بزنی...
تو امسال کنکور داری و نباید بزاری این جور چیزا روت تاثیر بذاره روحیه خیلی مهمه...
این حرفا رو نزدم تا نصیحتت کنم آخه میدونم که ما جوونای امروزی اصلا نصیحت پذیر نیستیم...
اما از طرف یه خواهر گفتم که میدونم حتما یه چیزی رو دلت سنگینی میکنه و به خاطر همین اذیت میشی..
دلت بی غصه...
الله یارت...
اگه دوست داری میتونی درجش نکنی..

کاش دردا همشون به همین سادگی بود ولی اگه خدا کمکم کنه دارم کم کم باهاش کنار میام مرسی آبجی گل انشاالله که خودم هم همیشه شاد و سلامت باشی

E 1396/07/04 ساعت 18:35

درک میکنم ولی آدم یا باید باهاشون کنار بیاد یا اینکه مقابله..

شما هم اینکه داری کنار میای خوبه آفرین..

خدا رو هیچ وقت یادت نره چون فقط اونه که میتونه تو هر شرایطی بهت کمک کنه...

دوست خوبم الله یارو نگهدارت ..

تشکر بابت اون تعریفا ولی من لایق اینجور حرفا نیستم...

امیدوارم همه جا و مخصوصا توی کنکور موفق باشی..

حرف حق جواب نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد