شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

من و ماه و اراک و کباب و دندونم

س
سلام
اول بزارین تشکر کنم از دوستانی که برای یادداشت قبلی کامنت گذاشتن
دوستان جدی میگم با دیدن کامنت های شما حالم الان بهتره
الان دو روز گذشته
دیروز رفتم دندون پزشکی دندونم عفونت کرده
خیلی دردم میکنه
بعد از دندونپزشکی دلم پیتزا خواست
مامانم دوتا مخصوص خرید
خواهرم هم برنج درست کرده بود کلی پیتزا خوردم بعدم برنج خوردم و بعد دوباره رفتم سهم بابام رو از پیتزا خوردم
مثلا دندونم رو تازه پانسمان کرده بود نباید چیزی میخوردم
من که سه بار شام خوردم
امروز با خوانواده رفتیم بروجرد کباب خوردیم بعد هم رفتیم اراک
تمام مدت در حال خوردن بودم با همون دندونه
صبح رفتیم شب برگشتیم
وای نمیدونستم ماه کویر تا این حد قشنگه
کوهستان هیچوقت طلوع ماه رو نمیبینی
کوه ها نمیزارن
ماه کامل شب 14وسط کویر هوا تاریک ماه طلایی خدایی خیلی قشنگ بود
ولی تا رسیدیم خونه ماه گرفتگی شد جالبه نه ؟
چه ماجرا هایی امشب داشتم با ماه
میدونم اگه زیاد بنویسم دیگه حوصله ندارید بخونید
پس خداحافظ و شب خوش
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد