شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

یه کم درد دل

سلام
حالتون چطوره؟
من که نه خوبم و نه بد
قبلا همیشه حالم بد بود
تمام تلاشم رو کردم که ناراحتی و افسردگی رو از خودم دور کنم
بالاخره بعد از سال ها موفق شدم
حالا که ناراحت نیستم
حالم از خودم به هم می خوره
حس میکنم شدم مثل یه مرداب که پر از لجنه
بدون حرکت بدون هیچ موجی
آروم و ساکت
میدونید من در واقع به غصه خوردن و تو خودم ریختن عادت کرده بودم
تابستون هم هست و. بیکاری
اعصاب نمونده برام
درس هم می خونم ولی تاثیر خاصی نداره رو اعصابم
امید وارم همین سال اول کنکور قبول شم
اگه یه سال پشت کنکور بمونم روانی میشم
اینم از درد دل های ما
امید وارم حالتون نگرفته باشه مث من
نظرات 3 + ارسال نظر
beny20 1396/05/15 ساعت 02:44 http://beny20.blogsky.com


یعنی باور‌‌‌ کن اخرین بار ب نظرم
پنج‌ یا شش سال پیش بود که ،
کارت شارژ دهی گرفتم ،
که اونم ب نظرم هدیه گیرم اومد :/
اینبارم خو قاشق لعنتی +_+

.
.

انشاالله ک حالتون سریع رو ب راه بشه ،
کنکور هم رتبه اول بشی ،
بلکه کمتر آه و ناله کنی :)

ممنون انشاالله خودتم هر روز واست از آسمون شارژ ده هزاری بباره

سلام امیدوارم هیچکس حالش گرفته نباشه...
به منم سر بزن

خیلی ممنونم

سلام اگه دوس داشتی به این وبم هم سر بزن

کاش آدرسو درست می نوشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد