شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

دندونم

سلام
فردا یه روز وحشت ناکه نوبت دندون پزشکی دارم میخوام دندونم رو بکشم
دندونم هم شکسته و هم عفونت کرده البته دردی حس نمی کنم چون قبلا عصب کشی شده راستی قبل از این که عصب کشی بشه یکی دو بار پرشده بود تازه کلی باهاش خاطره قشنگ دارم
این همون دندونیه که در سخت ترین روز های زندگیم و در روز هایی که بدترین اتفاق زندگیم افتاده شروع کرد به درد کردن و به مدت دو سه ماه به طور وحشت ناکی درد کرد و درد روحیم رو 25برابر کرد
یه روز مامانم پول عصب کشیش رو کنار گذاشت تا نوبت بگیره اما کیفش رو زدن و مجبور شدیم دو سه هفته صبر کنیم خخخخ تازه قضیه به این جا ختم نمیشه
عصب کشی در دو مرحله بود و طوری بود که توی دی ماه افتاد و باعث شد با کمال آبرو ریزی جغرافیا 16به پایین ببرم البته جغرافیای دوم دبیرستان رو میگم فک نکنید راهنمایی هستم
خخخخ وای الان تازه متوجه شدم فردا از شر چه موجودی قراره خلاص شم اوه تازه فردا قراره عامل همون اتفاق وحشت ناک رو دوباره ببینم
آخ آخ آخ دندونه داره درد میگیره اوه ...ولش کن بابا اگه بخوام بگم تا صبح باید بنویسم آخه کی با دندونش اینقده ماجرا داره؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد