شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

از تنهایی گریه مکن

دانلود آهنگ بسیار. زیبای سالار. عقیلی

به نام:از تنهایی گریه مکن

دانلود ازاینجا 

قسمتی از متن آهنگ:

ای دل دیوانه دل من لبریز بهانه دل من
در خلوت خانه دل من ازتنهایی گریه مکن
از تنهایی گریه مکن از تنهایی گریه مکن
از تیرگی زندگی ام چون سرشار از خستگی ام
از عادت دل بستگی ام از تنهایی گریه مکن از تنهایی گریه مکن
باید دلگیرم مکنی از دنیا سیرم نکنی
چون گریه زنجر غم است بنده زنجیرم نکنی
دریا بودم دیوانه شدم بی تو چون بی راهه شدم
سایه من تصویر تو شد چون قلبم درگیر تو شد چون قلبم درگیر تو شد...
نظرات 1 + ارسال نظر
sana 1396/04/25 ساعت 18:45 http://doktarone.blogsky.com

آپم گلم
خوشحال میشم بیایی و کامنت بدی
ممنونم

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد