شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

چرا؟

سلام
چند وقت پیش داشتم به این فکر میکردم
من چرا به دنیا اومدم ؟
ما چرا به دنیا اومدیم؟
چرا وجود داریم؟
خدا چرا ما رو درست کرد در حالی که نیازی نبود بهمون؟
راستی من انسان هستم یا فقط آدم هستم؟
گیج شدم شدیدا
من قراره چی باشم
یه هیولا مث هیتلر
یه آدم خوب ،یه فرشته؟
شایدم قراره هیچی نباشم
تا حالا دل چند نفرو شاد کردم؟
دل چند نفرو شکوندم؟
چند دل دیگه؟
کی از من خوشش میاد؟
تاحالا تونستم به کسی کمکی بکنم؟
استامینیفون از کجا میفهممه که ما کجامون درد میکنه ؟
راستی فردا رفتم بازار بجز دفترچه قرار بود چی بخرم؟
اسم اون پسره تو گارتون ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی چی بود؟
وااااااای خدا فکر کنم ترمز بریدم
زاستی آینه چه زنگیه؟
نظرات 1 + ارسال نظر

امیدوارم هیچوقت دل کسی رو نشکونی و کسی هم دلت رو نشکنه....
چه بشکن بشکنی راه انداختما.....

بشکن بشکنه بشکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد