شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

دانلود اهنگ چنگیز از چاووشی

چه کردی با خودت چاوش خونه خاک بی زائر 
چه کردی با خودت بغض خیابونای بی عابر
چه کردی با خودت آوازه خونه شهر بی شاعر
چه دردی میکشه عاشق فقط پاییز می دونه
خراسون از چه میناله فقط چنگیز می دونه
عذاب هرزه رویی رو گل جالیز می دونه
موذن زاده داره رو مزارت نوحه می خونه
منو بعد تو بادایه پریشون خون بغل کردن
گل طوفان شدم موج منو اوج غزل کردن
وجودم آش و لاشه انفجارای دمادم شد
پس از تو روی من بمبای خنثی هم عمل کردن
نگاه کن من همون کوهم که روزی پر پرم کردی
دل آتش زبونم کو چرا خاکسترم کردی
نگاه کن این همون کوهه که آخر پرپرش کردی
چرا خاکسترش کردی چرا خاکسترش کردی
گمونم واژه ها مغز منو میدون مین کردن
نگو تو جمجمه ام افراد استالین کمین کردن
حلالم کن تو ای پای جنون سربدار من
که دیدار تو ممکن نیست حتی بر مزار من
حلالم کن تو ای پای جنون سربدار من
که دیدار تو ممکن نیست حتی بر مزار من

دانلود اهنگ بسیار زیبای چاوشی 

اینجا دانلود کنید

نظرات 2 + ارسال نظر

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم به وب منم سر بزنین ممنون
98651

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم به وب منم سر بزنین ممنون
986518

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد