شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

۱۲۱۲

امروز عجب روز مزخرفی بود اه اه ...از صب درد کشیدم حدود یه ماهه مریضم این ینی تیر خلاص کنکور اووووف 

تلاشمو میکنم که جبران کنم اما حقیقتا سخته امروز خیلی ناشکری کردم خدا منو ببخشه اوووف نتیجه ش رو هم همین امروز دیدم خیلی بهم استرس وارد شد داشتم میترکیدم خدایا ببخشم جدیدا خیلی بد شدم  پوووف چی بگم خب ادم اعصابش به هم میریزه با خاطراتش زندگی کنه یاد این ک خودشم دلش برام سوخت اما من هرگذمحتاج ترحم نبودم کلا هیچ احتیاجی وجود نداشت به هر حال این روزام میگزره تا ببینیم خدا چی بخواد و چی پیش بیاد

نظرات 1 + ارسال نظر
E 1397/11/30 ساعت 18:46 http://bbaroonii.blogfa.com/

بهانه نیار برا خودت اگه خودت بخوای میتونی...
فاطمه من منتظرماااا گفته باشم...
مگه بهتر نشدی تو؟
خدا میخواد تو هم بخوای همه چی حله...

نه والا هی درد میکشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد