شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

حامد پهلانه

دانلود آهنگ حامد پهلان به نام عزیز جونم
خیلی قشنگه اصلا آدم به وجد میاد
ولی جان شما اصلا حال ندارم متنشو بزارم
خودتون گوش بدین

دانلود از اینجا 

نظر فراموش نشه

روز خوش

چه بر لیلی گذشت


هـرکــه را دیـــدم

ازمـجـنــون و عشـقــش قصــــه گــفـتــــ

کــاش مـیـگـفـتند در ایـــن ره

     چـه بـرلـیـلـی گـذشـتـــــ . . .

نبود


یکی بود

یکی نبود

درست همونی که نبود

بود و نبود منو با خودش برد

جنگ زده

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام جنگ زده از البوم امیر بی گزند
عاشقانه نیست ولی به خدا خیلی قشنگه گوش بدین حتما
متن آهنگ:
دلت تهرون چشات شیراز
لبت ساوه هوات بندر
غمم هر شب تنم تبریز
سرم ساری چشام غمسر
دلم دلتنگ تنگستان
رو دوشم درد خوزستان
غرورم ایل قشقایی
تو رگهام خون کردستان...

برای دانلود اینجا  کلیک کنید

با دهان خشک مردن بر لب دریا خوش است...

با کمال احتیاج، از خلق استغنا خوش است
با دهان خشک مردن بر لب دریا خوش است

نیست پروا تلخکامان را ز تلخیهای عشق
آب دریا در مذاق ماهی دریا خوش است

هر چه رفت از عمر، یاد آن به نیکی می‌کنند
چهرهٔ امروز در آیینهٔ فردا خوش است...

صائب تبریزی  

آینده را بنگر

به جای اینکه به گذشته نگاه کنید و افسوس بخورید.
.
.
.
.
.
.
به آینده نگاه کنید و مایوس شوید

____________________ 
حالا اینا به درررک
الان که وارد مدیرت وبلاگم شدم
دیدم تو فاصله ای که من رفتم یه پنجره دیگه
بازدیدم از777رسیده به 778 .
ینی جوری ذوق کردممم
یعد کلی کیف کردن یادم افتاد اون یه نفر خودم بودم
اومده بودم چک کنم آخرین مطلبم با مطلب جدید بی ربط باشه .
خدایا ذوق هیچکسو کور نکن!