شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

1209

چی بگم و از کجا ؟ نمیدونم ... دو هفته داغون بودم اوووف کلی زجر کشیدم یه هفتشو که بیمارستان بستری بودم بغیشم هی مریضی و بدبختی تازه امروز یکم بهتر بودم کلی از درسام عقب موندم اه ... استارت نیم سال دومم افتضاح بود این دوهفته عین تیر خلاصم بود خدا رحم کنه اوووف اصلا نمیدونم چی بگم نمیشه که از کار خدا گلایه کرد آخ که دیگه طاقتم طاق شده هر شب بین کابوسام رویاشو میبینم نکنه امشب نباشه ؟ بازم ذهنم رسید به بمبست خدایا ... آخه... واقعا نمیدونم چی بگم صدام درنمیاد پووووف اینطوری خیلی ... اخه ... چی بگم ؟؟نمیشه باکلمات حالم رو توصیف کنم مثل سکوت یه موسیقیه بیکلام مثل یه قهوه تلخ مثل سرمای یخبندون ...نگین سیاه ...درخشش ماهی که محاقش خیلی طولانیه ... کجایی ویوونه
نظرات 1 + ارسال نظر
E 1397/11/26 ساعت 19:09 http://bbaroonii.blogfa.com

الان خوبی؟؟ حالت بهتره؟؟:
این پست رمز داره خیلی خصوصیه؟
فاطمه من میدونم امسال اگه بخوای و تلاش کنی اونی که میخوای میشه...
میخوام پزتو بدماااا...

اره اجی فدات شم بهترم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد