شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

1193

اون عدد رو میزارم اون بالا ولی ترجیح میدم از روز خودم بگم دیگه بسه چقد منو بازی بدن مگه من عروسک خیمه شب بازی ام ؟ این امتحان داره خستم میکنه میخوام برگم رو بدم و الفرار نمرشم مهم نیس... امروز روز آفتابیه قشنگی بود دیشب سیل اومده بود از قدیم گفتن دنیا رو آب ببره منو خواب میبره سیل کل شهرو ورداشته بوده و. من نفهمیدم تا امروز از تلویزیون دیدم ... داشتیم میرفتیم خونه پدربزرگم دیدم نصف جاده رو سیل برده قشنگ انگار. خر گازش گرفته بود کل خونه های مردم رو اب برده بود مردمو با بیل مکانیکی در می اوردن وای جام خالی فکرشو بکن با بیل مکانیکی ادما رو برمیداشتن خخخ خالم میگفت دیدی چه آب بردمون ؟ گفتم خاله غصه نخور مارو خیلی وقته آب برده خخخ بعدشم رفتیم بازار اصلا انقده شلوغ بود انگار پیف پاف زدن تو لونه مورچه خخخ انقده بدم از شلوغی میاد ... کلا اعصابشو ندارم عوووق
نظرات 2 + ارسال نظر
E 1397/11/10 ساعت 18:02 http://bbaroonii.blogfa.com/

برایم شعر بفرست
حتی شعرهایی که عاشقان دیگرت برای تو می‌گویند
می‌خواهم بدانم
دیگران که دچار تو می‌شوند
تا کجای شعر پیش می‌روند
تا کجای عشق
تا کجای جاده‌ای که من در انتهای آن ایستاده‌ام . . .

افشین_یداللهی

+آپم...

سلام عزیزم
ممنونم از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد