شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

اوم

کلی حرف توی دلم مونده دارم خفه میشم تصور میکنم همه چیز او الان اینجا نوشتم خوبه سبک شدم به قول پاشایی تصور میکنم پیشم نشستی چقد خوبه چقدر خوبه که هستی .... اره دیگه ما باید همه چیزو تصور کنیم تا شاید آروم بگیریم من محکومم به زندگی کردن توی خواب و خیالی که و جود نداره اما چون این خیال منه و توی دنیای بیرون نیست و بغیه نمیتونن ببیننش دلیل نمیشه واقعیت نداشته باشه چرا بهش میگن توهم چرا بهش میگن جنون؟ لعنتی اخه خیالش .... دلم می خواد به همه عالم و آدم فحش بدم دلم میخواد داد بزنم هوار کنم آنچنان مست کنم روح بچرخد در من آنچنان نعره زنم سقف زمین چاک شود. آنچنان شانه بلرزان و هی هی بکنم که برای همه دشت خطرناک شود .... لعنتبه شعر
نظرات 5 + ارسال نظر
amin 1397/06/31 ساعت 09:35 http://bitcoinmarket.blogsky.com

کسب درآمد آسان از گوگل کروم با بیت کوین


قیمت هر بیت کوین در حال حاضر 6700 دلار...


حتما یه سر بزنید به وبلاگ


با تشکر

Reza 1397/06/31 ساعت 09:53 http://rezacplus.blogsky.com

هی فاطمه ،
بعد از یک ماه یا شاید دو ماه دوباره وبلاگت رو دیدم، چه کردی با خودت چرا اینقدر اینجا غمگینه ؟ قبلاً که خیلی وبلاگ شادی بود

زندگی هم سختی داره و هم خوشی شاید اینجا چند صفحه اش شاد بوده ولی نویسندش خیلی وقته که آدم شادی نیست این قضیه یه ماه دوماه نیست
مرسی که سر زدی

E 1397/07/03 ساعت 18:36 http://bbaroonii.blogfa.com/

چی بگم که نصیحت نباشه چون خودم از نصیحت کردن متنفرم...
میدونی فاطمه درکت میکنم چون خودمم این مشکلو دارم واقعا سخته ولی خب یاد گرفتم تا میاد سراغم سریع حواسمو پرت کنم یه گوشه دیگه...
تو هم امتحان کن شاید بشه ولی بعضی مواقع نمیشه...
تو این مواقع یه دعا زمزمه کن آرومت میکنه قول میدم...
عالییییییییییی باشی...

حالا فرض کنیم که چند لحظه حواسمون رو پرت کردیم بغیه ش چی من بهش احساس تعلق میکنم و با غصه خوردن آروم میشم
حواسم رو به چیزی پرت کنم که غریبه ست ؟

باران 1397/07/13 ساعت 00:38

خاک تو سرم

وای چرا عزیزم دور از جونت

خدایا معزرت میخواما ولی لعنت بهت :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد